Skolēnu atsauksmes pēc leļļu teātra izrādes "Pēdu dzinējs Caps."

4.bklases skolēnu domas par leļļu teātra izrādi “Pēdu dzinējs Caps”; 
Tatjana B.: Manuprāt, izrāde bija ļoti interesanta, jo tur varēja pasmieties, uzzināt kaut ko pamācošu, aizdomāties. Caps ir tas piemērs bērniem, lai tie būtu stiprāki , uzmanīgāki ,vērīgāki. 
Marta B.: Manuprāt,i zrāde bija ļoti skaista, jautra un arī interesanta. Šo izrādi jautrāku padarīja leļļu kostīmi. 
Linards Rozenbergs :Man patika kā viss notika. Arī smieklīgi bija. 
Melita Leina R.: Manuprāt, teātris bija smieklīgs un neparedzams, jo ik pa brīdim iejaucās kaza TV un teica trakas lietas, kuras izklausās patiesas. 
Aleksija P.: Manuprāt, teātris bija pamācošs ar to, ka, pazuda statuja un Caps to nepameta, bet turpināja darīt savu darbu un Basters, Kaza TV, mākslinieki viņam traucēja, bet viņš vienalga uzzināja, kas nozaga naudu. 
Evelīna T.: Man patika visi kostīmi, bet visvairāk man patika Capa kostīms. 
Adrians C.: Manuprāt, bija ļoti labi. Basteru un Capu atveidoja ļoti labi aktieri. Man visvairāk patika Capa kostīms. 
Renata L.: Man patika aktieri šajā izrādē. Izrādē arī bija skaistas lelles un skaisti kostīmi. 
Alīna P.: Šī izrāde ir interesanta gan priekš bērniem, gan pieaugušajiem, jo ir labi aktieri un skaistas lelles. 
Dzintars G.: Manuprāt, pats neinteresantākais bija, kad viņi dziedāja un dejoja, bet patika notikumi un tēlu izskats. 
DiānaT.: Es domāju, ka izrāde bija interesanta, jo tur bija labi aktieri. 
Daniella N. : Man ļoti patika, jo bija skaistas lelles, labi spēlēja aktieri un brīžiem likās, ka lelles ir īstas. 
Daniels S.: Man visvairāk patika Caps un pilsētas mērs izrādes beigās 
Nauris T.: Tā man ļoti patika, tāpēc ka šo teātri rādīja profesionāli aktieri. 
Evija P.: Bija interesanti, jo es pirmo reizi redzēju tādus kostīmus. 
Skolotāja Anita Runče: Izrāde aizrāva bērnus, viņi skatījās ar interesi. Varēja , protams, vairāk skatītājus iesaistīt darbībā, aktieri varēja kaut ko pajautāt bērniem. Pēc izrādes skolēni izteica vēlmi noskatītie multfilmas par Capu. 

Viļānu vidusskolas 1.b klases skolēni un audzinātāja ir pateicīgi , ka iniciatīva "Latvijas Skolas soma" sniedza iespēju apmeklēt 20.11.2018 Latvijas Leļļu teātra izrādi "Pēdu dzinējs Caps"  Latgales vēstniecībā GORS. Šis brauciens daudziem bērniem bija īpašs notikums, jo pirmo reizi tika apmeklēta izrāde GORĀ. Pēc izrādes skolēni bija priecīgi un dalījās ar pozitīviem iespaidiem.

Paldies Viļānu novada pašvaldībai par nodrošināto transportu.

Komentāri